Ar verta pratęsti garantiją išmaniąjam telefonui?

Daugelis žmonių naudojasi išmaniaisiais telefonais, todėl jiems aktualus klausimas ar pratęsti garantiją. Iš tiesų, pirkėjai turi pagalvoti apie visus galimus privalumus ir trūkumus, kuomet jie renkasi ar tęsti garantiją, ar ne. Taip pat kiekvienam pirkėjui gali skirtis supratimas ir, todėl vieniems atrodantys trūkumai, bus kaip privalumai, ir atvirkščiai. Ką reikia žinoti, jeigu svarstote ar tęsti garantiją?

GarantijosPirmiausia reikia galvoti apie tai ar jums bus saugiau, jei nuspręsite, kad jums yra reikalingas išmaniojo telefono garantijos pratęsimas. Dauguma iš mūsų draudžia namus, automobilį, sveikatą ir t.t. tam, kad jaustųsi saugūs. Ir iš tikrųjų saugumas yra labai svarbus. Jeigu jūs esate iš tų žmonių, kurie nuolat nerimauja dėl to, kad telefonui gali kažkas blogo nutikti, pavyzdžiui, jis suges, tai dėl savo ramybės išsirinkite tinkamą garantijos pratęsimą. Jums bus daug ramiau. Jeigu jums nekyla nerimas dėl telefono, tai reikia gerai pagalvoti ar verta rinktis garantijos pratęsimą.

Kai kuriais atvejais garantijos pratęsimas yra tiesiog būtinas. Pavyzdžiui, tokiais atvejais, kai perkamas labai brangus telefonas. Tuomet pratęsti garantiją būtų labai protingas sprendimas. Taigi, sprendžiant ar reikia garantijos su pratęstu terminu, reikia galvoti apie pinigų sumą, kurią išleisite įsigydami išmanųjį telefoną. Jeigu ta suma jums yra didelė, tai verčiau pratęsti garantijos laikotarpį.

Kai kuriais atvejais garantijos pratęsti nereikia. Tai tokie atvejai, kai įsigyjamas pigus telefonas arba žinoma, kad juo naudositės tik trumpą laiką. Pavyzdžiui, žinote, kad keičiate telefonus kas dvejus metus. Tokiu atveju tuos dvejus metus galioja gamintojo garantija. Tačiau, jeigu žinote, kad telefonu naudositės ilgiau, kaip du metus, tai reikia pratęsti garantiją. Kaip matome daug kas priklauso nuo to, kokiomis sąlygomis naudositės telefonu.

Jeigu nusprendėte, kad jums yra reikalinga pratęsta garantija, tai reikia sužinoti apie tokią paslaugą daugiau informacijos. Daugeliu atvejų perkant parduotuvėje prekę yra siūloma pratęsti garantiją, tačiau būna ir tokių atvejų, kuomet prekei nėra taikoma pratęsta garantija. Tuomet norintys pratęsti garantinį laikotarpį, turi surasti bendrovę, kuri teikia pratęstos garantijos paslaugas. Renkantis, kiek laiko tęsti garantiją, reikia gerai pagalvoti apie tai, kiek laiko norite jaustis saugūs arba, kiek laiko naudositės telefonu. Dažniausiai galima rinktis nuo vienerių metų iki penkerių metų garantijos pratęsimą. Žinant tokią svarbią informaciją galima bus priimti teisingą jums sprendimą dėl garantijos pratęsimo.

Submit comment

Allowed HTML tags: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>