Dažniausiai pasitaikančios klaidos vidinio SEO optimizavime

Dažniausiai pasitaikančios klaidos vidinio SEO optimizavimeDalis verslininkų ar privačiai dirbančių žmonių bando patys optimizuoti savo svetaines. Norėdami sutaupyti pinigų, jie nesisamdo SEO agentūros, manydami, kad patys darbus atliks taip pat gerai, kaip specialistai. SEO procesui reikia skirti nemažai laiko, taip pat reikia mokėti anglų kalbą, nes didžioji dauguma informacijos internete yra pateikiama šia kalba. Pačią informaciją reikia mokėti susisteminti, atsirinkti. Dalis informacijos yra pritaikyta Jungtinių Amerikos valstijų, Didžiosios Britanijos, Australijos ir kitų anglakalbių šalių rinkoms. Bet tokie patarimai ne visada tinkami Lietuvos rinkai.

Tam, kad rasti veikiančias SEO strategijas, reikalinga eksperimentuoti, išbandyti skirtingus veiksmus. Optimizacijos procese sunku išvengti klaidų. Kaip sakoma, mokomasi iš savų klaidų. Šiame straipsnyje aptarsime dažniausiai pasitaikančias vidinio SEO paslaugų klaidas.

Meta duomenų klaidos

Meta pavadinime ir meta aprašyme turi būti panaudojamos pagrindinės raktinės frazės. Tokiu būdu Google paieška supranta apie ką kalba vidinis puslapis. Neretai pastebime, kad meta pavadinimai ir meta aprašymai yra paliekami neužpildyti.

Antraščių klaidos

Antraštės turi savo hierarchiją ir tą hierarchiją reikia pabrėžti aprašymų tekstuose. Antraštėse turėtų būti pagrindiniai raktiniai žodžiai, kuriuos norima optimizuoti. Prieš rašant raktinius žodžius reiktų patikrinti jų paieškų skaičių per mėnesį Google organinėje paieškoje. Tai galite padaryti Google keyword planer platformoje, jeigu naudojate Google Ads reklamas.

Turinio klaidos

Prekių, produktų ir paslaugų vidinius puslapius reikia aprašyti. Nepalikite tuščių puslapių. Kai produktai yra aprašyti yra aiškiau tiek jūsų svetainės lankytojams, tiek Google paieškos algoritmams. Rekomenduojamas teksto ilgis yra bent keli šimtai žodžių. Teksto pastraipas atskirkite antraštėmis, kad būtų lengviau būtų suvokti tekstą.

Saugumo klaidos

Nuo 2019 metų daugelis internetinių naršyklių, tokių kaip Google chrome, Safari, Mozila ir kitų, reikalauja, kad svetainės būtų įsidiegusios SSL sertifikatą. Tokiu būdu svetainės rodomos kaip saugios. Kai kurios naršyklės puslapius be SSL sertifikatų rodo kaip nesaugias arbe net neleidžia į jas užeiti.

Struktūros klaidos

Dažniausiai pasitaikanti svetainės struktūros klaida – kuomet yra sukuriamas vienas paslaugų puslapis, kuriame išvardytos įmonės teikiamos paslaugos, bet kiekviena atskira paslauga neturi savo vidinio puslapio ir į jį nenukreipia. Tada neaišku paieškos robotui.

URL adresų klaidos

Vidinio puslapio URL adresas yra jo vardas, padedantis paieškos algoritmui suprasti apie ką yra tas vidinis puslapis. Rekomenduojama URL adrese įrašyti pagrindinę raktinę frazę. Taip yra aiškiau ir svetainės lankytojams (ypač jeigu jie nori pasidalinti jūsų puslapio nuoroda su kitais žmonėmis), tiek paieškos sistemų vorams. WordPress turinio valdymo sistemoje yra specialūs optimizavimo įskiepiai, kurie automatiškai sugeneruoja tinkamą URL pagal to puslapio pavadinimą.

Daugiau apie vidinio SEO skaitykite šiame Digitalstar.lt straipsnyje : https://www.digitalstar.lt/blogas/seo/

Submit comment

Allowed HTML tags: <a href="http://google.com">google</a> <strong>bold</strong> <em>emphasized</em> <code>code</code> <blockquote>
quote
</blockquote>